MR mokt weer

Vlaamse melkkoe

Hoera, er is weer zicht op een regering. Alhoewel! Alexander ‘ik geef Vlaanderen weg’ De Croo en Paul ‘ik zuig Vlaanderen leeg’ Magnette zijn benoemd als coformateurs. Een moeilijke taak. Daarom zijn ze met twee.

Een uur nadat dat nieuws bekend geraakt, stuurt MR al een boodschap de wereld in dat het hen niet zint dat Magnette is aangesteld. Dus zelfs voor de regering er is, staan de coalatiepartners elkaar al naar het leven. Toffe bende!

Maar wat bindt vijanden? Juist! Een gemeenschappelijke vijand of doel. In dit geval een melkkoe die zich gedwee naar de slachtbank laat leiden door een Waalse herder en een Vlaamse boer.

De ontwikkelingen volg je hier.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.